Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Packa, packa och lite packa!

Publicerad 2011-01-23 22:51:59 i Allmänt,

Det är snart dags för mig att klippa navelsträngen på riktigt och flytta hemifrån. Jag lämnar landet och beger mig in till stan, hur ska detta gå? Inte vet jag, men en sak är säker, jag vill flytta NU!!
HEEELA mitt flickrum är nu fyllt av flyttlådor, oöppnade paket med Ikea möbler och andra härligheter. Jag har inte ens plats att slänga mina kläder på golvet längre.. Det gör nog mamma glad trots allt :)
Annars har jag nu kört 2 träningsveckor, jag börjar bli muskulös nu. Ibland kollar jag mig i spegeln, jag gnuggar mig en och ibland 2 ggr för att komma i underfund med vem fan det är som stirrar på mig. Läskigt, men jag antar att denna något manliga kropp kommer hjälpa mig när serien väl drar igång.
På söndagar går min hjärna verkligen på högvarv, jag tänker och tänker och tänker lite till. Vad som rör sig i mitt huvud är verkligen en gåta. Jag fattar knappt själv hur långt det kan dra iväg ibland. Mardrömmar besöker mig också ständigt nu för tiden, härom natten karate sparkade jag bort en kudde ur sängen... Jisses! Tur det inte var en riktigt människa :) haha, hur hade det sett ut liksom?
Nu har jag pladdrat färdigt för dagen!
Natti Natti

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-07 10:01:21

haha jag hade gärna sett dig sparka den där kudden hahah. men vad fin din bloggisch har blivit :) jag tror dock inte att det är någon som vet att du fortfarande håller på här du ;) kraaaamis

Postat av: sara

Publicerad 2011-02-07 10:02:13

oj glömde skriva att det var från din käraste lillan :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela