Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Tiden räcker och blir över

Publicerad 2011-02-20 22:29:11 i Allmänt,

Man ska inte skryta men jag spräckte mitt sovrekord här på tomtegatan idag! 9.15 vaknade jag till strålande sol! En lyckligare Linda får man leta efter! =)
Effektiviteten är verkligen lysande på söndagar, jag har så mycket tid att jag nästan drunknar i minuterna. Lyan är nu renare än någonsin och matlådor finns det för hela veckan. Fantastiskt! Nu är det bara den där nedrans tvättiden som ska bokas in också.
Eftermiddagen avslutades i dalen, en fin promenad med Malin i strålande sol! Livet är verkligen tusen gånger bättre så fort de där varmt lysande strålarna når huden! GLAD I HELA KROPPEN ÄR KÄNSLAN!!
Strax dax för sömn, denna veckan kommer bli bra! Jag känner det på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela