Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Nu händer det grejer

Publicerad 2011-02-22 17:39:40 i Allmänt,

Nu händer det grejer, ny plats på jobbet, inställd träning, och något kortare hår!
När det gäller jobbet så känns det både roligt och tråkigt med lite nytt. Jag gillar när det händer lite saker, men just att förlora mina tjöta-skit-kompisar känns väldigt jobbigt! Vem ska jag nu prata nonsens med, vem ska jag diskutera Gynekologen från Askim med och Solsidan? Nej, jag kommer få springa från mitt kyffe ut till det gamla och diskutera saker och ting. Allt löser sig säkert, men tanken på hur det kommer bli är alltid jobbig.
Idag hade vi inställd träning då Arenan är uppbokad av Elfsborg. Det resulterar i mängder med tid.. Efter jobbet hämtade jag äntligen ut den sista nyckeln till lägenheten. Åkte sedan vidare för att klippa av mit fantastiskt schletna hår som nästan krullat ihop sig till en enda stor buske. Som alltid hatar jag att sitta hos frisören, jag känner mig alltid så djävulskt ful och tussarna som faller ner på marken gör mig nästan ledsen! Hur kunde det gå så långt? Samma kommentar varje gång jag klipper mig, "det var på tiden!" Nej USCH för frisörer! Igår var jag sugen på att kapa av mitt hår själv med sax. Tur att jag inte gjorde det, jag hade förmodligen sett ut som en skata på riktigt!
Snart ska jag pysa ner till gymmet och bygga muskler som den bodybuilder jag är! Kvällen avslutas förhoppningsvis med en god sallad och film =) Lite gött ska man ha på veckorna!

Kommentarer

Postat av: \majja

Publicerad 2011-02-23 14:49:33

Ja vad ÄR det med frisörer egentligen?!

Varför ska man småprata??

Kan de inte bara hålla klaffen och göra sitt jobb liksom?



Jag är glad jag har släktingar som är frisörer. Det blir inte lika jobbigt då.. :)



Hoppas du blev nöjd med frillan!

Postat av: lillan som ni kallar mig

Publicerad 2011-02-23 20:49:09

Jadu linda jag har också lite skräck för frissor må jag säga. en del har skräck för tandläkare och några har skräck för frissor. Ja fast några måste ju ha det med. taco hej!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela