Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Första matchen slutförd

Publicerad 2011-02-13 18:57:57 i Allmänt,

Då var min första match för året avklarad. Efter lite problem med högerfoten så kunde jag äntligen ge mig in i spel igen. Allsvenska Kristianstad stod för motståndet och jag tycker vi gjorde en helt okej instats faktiskt. Jag var väldigt glad över att få vara ute på planen och spela igen. Helt otroligt vad man saknar matcherna när man inte spelar några. Jag som alltid trott jag varit mer en träningsmänniska, har nu insett att träningen blir inte alls lika rolig om det inte finns en match som avslutar veckan.
65 min spelade jag och det funkade helt ok. Jag har ju en del att jobba på, men det finns ju tid till att slipa på formen. 9 april ska jag vara i topptrim, är jag inte det blir det tufft i år. För tillfället är jag helt slut och behöver ta mig en lite lur i soffan. Kanske blir det till att kika klart på Tim Burton's Corpse Bride.
Imorgon är det ny vecka och ny arbetsdag, hoppas det händer lite roligare saker än förra veckan.
Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela