Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Dödstrött ger jag mig in på den nya turen

Publicerad 2011-02-15 17:24:44 i Allmänt,

Vaknade idag som ett bombnedslag.. Var är jag? Vad har hänt? Fan vad kroppen värker!
Inser snart att jag ligger jävligt skevt i min säng och lyssnar till mobilens vackra alarm-klang. Det är bara att resa på sig tvätta ansiktet och hänga med i matchen igen. Dödstrött!
Kommer till jobbet och det verkar bli en chill dag för min del, mycket post, men ändå en fin dag. Det hela slutar med att jag ska köra den nya rutten på nästan 5 h, jipppi!!!…. NOT! Überstressad slänger jag i mig maten och kastar mig ut i gula faran..
Det var en lyckad dag, men efter att ha sprungit hela samhällets uppgångar var jag så trött att jag nästan somnade bakom ratten vid villorna.. haha, ja, ja, fort gick det ju.. 4.10 helt ok tid, men det kommer nog blir drygt i längden tror jag. I sommar ska jag slå rekord!
En powernap och lite käk senare är jag fortfarande lika trött.. Men nu nalkas träning så det är dax att vakna till liv nu! Min kropp är verkligen seg idag! Satsar på att träna fort i 2 h (om det nu är tekniskt möjligt vet jag inte..) för att sen åka hem och sova, sova, sova =) Mmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela