Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Mysig jul

Publicerad 2011-12-26 20:14:14 i Allmänt,

Julamaten ligger som bomull kring hjärtat. Paketen är öppnade och kanske till och med använda. Familjemyset är även det slut. Vet inte hur er juldag var, men efter julafton var jag precis färdig, trots att vi i familjen sovit i kapp hos mormor framför kalle anka kl 3. Därför fick det bli en slow start på söndagen, lite god frukost och musik. Kolla igenom lite bilder och bara mysa igenom dagen.
Annandagen spenderade jag strosandes runt på Göteborgs gator för att se om det var möjligt att ta sig fram i mellandags kaoset. En tröja och ett par skor senare var jag nöjd. En riktig myshelg har jag haft och det är precis så jag gillar att spendera julen.
I morgon är det "back in business" som gäller, posten skall ut ännu en gång...
Men först skall jag lägga mig i sängen och slumra till en Brad Pitt-film vid namn Moneyball, den ska tydligen vara bra!
De Glada och Bästa Westbergs systrarna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela