Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

What a beautiful day!

Publicerad 2011-04-25 10:38:39 i Allmänt,

Wow! Idag skiner solen som aldrig förr jag har fått lite lätt färg från gårdagens lilla solstund på balkisen, livet är bra underbart just nu!
I går åkte mamma, Sara och jag till blomsterlandet för att inhandla lite blommor till min lya, piffa till det lite som vi brukar säga :) haha Så nu har jag 5 kärlekar att ta hand om här hemma, så mysigt!
Efter detta lilla köp åkte vi ner till Arenan igen för att se IFE spela boll. Till en början var jag inte alls imponerad, jag förväntade mig nog mer från ett "guldlag". IFE tog över allt mer och Hult-killen visade energi och snabb fotfärdighet =) KUL!!
Kvällen avslutades hos Andreas och Malin och kalas för den snart 35 årige Ankan =) Gott, trevligt, roligt och mycket mer! Vilken härlig familj jag har, ibland har jag det nog för bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela