Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Ibland är det berg och dalbana, frågan är bara om man har säkerhetsselen på?

Publicerad 2011-04-28 23:56:00 i Allmänt,

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Ibland känns livet bara så invecklat och dumt så det är skrattretande. Är det så att man blir testad av någon högre makt under livets gång? För jag bryter snart samman… hahahaha, nej jag borde sova men det är svårt med 1000000000 tankar!! Well, Well naughty, naughty! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela