Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

fin dag med tråkigt resultat...

Publicerad 2011-04-09 20:33:30 i Allmänt,

Den allsvenska debuten och premiären är nu gjord. Förlust tråkigt nog, men jag har ändå spelat i allsvenskan =) Förhoppningsvis så kan det bara gå bättre framöver.
Det finns så mycket känslor i en sådan här match att jag nu efteråt känner mig helt utmattad. Just nu känner jag att jag skulle kunna dö i denna positionen som jag sitter i på soffan. Som en gammal kärring sitter jag här med kramper lite varstans! Nej, det är la bara att rycka upp sig och bli ung igen!
Underbar dag i övrigt! Fantastisk publik och mäktigare känsla en den jag upplevde idag har jag nog aldrig stött på. Så trots förlust med 0-5 så finns det även ljusglimtar i denna dag!

Kommentarer

Postat av: Lillen

Publicerad 2011-04-11 08:12:02

Always look on the bright side of life vissling ;)

Postat av: soffe

Publicerad 2011-04-12 18:18:41

tråkit men ryck upp dej kusin så på´t igen bara ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela