Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Du och Jag Sara!

Publicerad 2011-04-06 22:36:43 i Allmänt,

Jag har varit lite frånvarande sedan min senaste lilla "incident", men vad jag förstått så har den roat mer än vad den har gjort skada. Glad att jag kan använda min dumhet till humor i klass.

Ska jag snacka i ligga termer, så ligger jag efter. För första gången i mitt liv har jag känt mig stressad över att kylen är tom på maaat! Det är nu jag förstår hur underbar mamma är som alltid fyller på kylen så fort något saknas. Efter en superdum dag på jobbet så sprang jag arslet av mig bara för att hinna till träningen. Som jag precis kom i tid till! Borde nog ta med mig grejerna direkt till jobbet nästa onsdag.

 

Normalt sett så fixar jag allting på min lediga söndag. Handla, tvätta, städa och laga veckans matlådor, härliga lediga dag! I helgen tog jag dock ett break! Bjöd över syrran på film och mys. Saknar verkligen att ha henne att tjöta med om ingenting varje dag. Även fast det bara kan handla om att låta som olika djur eller härma någon dum reklam, eller kolla på otroligt dumma klipp på youtube! Det är Sara och jag! Lördagen spenderade vi i Knalleland med shopping, BIG TIME! Helt slut följde vi med mamma till mormor och morfar! Underbart fin helg! Men den lämnade mig utan mat och med ett berg med disk!

Min älskade lillasyster o jag visar hur viktigt tandborstning är!

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2011-04-07 09:08:19

jag vill bara tillägga att det inte var jag som lämnade ett berg med disk ;) och jaa alla borde lyda vårat råd att borsta tänderna nooga! :D hahaha det där fåret var inte till att leka med " Bä"

Postat av: soffe

Publicerad 2011-04-07 17:54:34

haha ni e dessutom så in i helvete lika....ni får ta eran myskväll här nästa ggn så kan brorsan hänga me er upp me ;) finns sovplatser så d e ingen fara me d :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela