Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Dax att skriva lite kanske

Publicerad 2011-04-24 13:34:45 i Allmänt,

Jaha då har det gått ett tag igen och som vanligt så har det hänt en hel del saker. 3 matcher har spelats, det har varit blod svett och tårar samt en jobbigt irriterande förkylning. På något sätt är det ändå så att när man väl tänker tillbaka på vad som hänt så minns jag mest det som var bra. Det är skönt!
Vi flög upp till Luleå för att spela mot Piteå, en match som slutade 5-0, just då kändes det helt förjävligt, nästan som världens undergång. När jag tänker på det nu så kommer jag mest ihåg kvällspromenaden och själva staden Luleå! Gud vilket mysigt ställe!
Kanske är jag bara på ett bra humör just nu och därför bara minns det som är bra. I går var det kalas för Sara och hela släkten var samlad än en gång på Stålarps soliga altan. Livet är bra gott just nu! Vi har en poäng i bagaget, solen skiner på oss och jag har solat för första gången på min något skitiga balkong!
Heja Sverige!!
The birthdaykid och morfar =)
resterna av den mumsiga tårtan.. haha
Avslutningsvis lite grillning i kvällssolen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela