Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Plugga NEJ!

Publicerad 2010-05-04 04:52:44 i Allmänt,

Jag hatar att jag inte kan koncentrera mig, har jag ADHD?
Allt annat verkar roligare, en myra som tappat sitt ben och försöker bära med det så han kan bygga en stack är typ über intressant!!! Men plugga det är då totalt ointressant för tillfället. Den där känslan av att man vill fast det inte går, så känns det ungefär...

Tokigt Tokigt! Får kanske försöka sova istället och hoppas att jag kan slänga ihop något bra imorgon, eller ska jag sitta här och tävla med mig själv om vem som ger upp först?? Ska jag eller jag vinna?? Tuff fråga!

puh, wish me luck!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-04 18:33:15

Har precis samma problem just nu, skillnaden är att jag inte har något val om jag ska ta det imorgon eller inte..



Hopaps det gick bra för idg iaf :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela