Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

PACKA, AVSKED, SEX AND THE CITY 2

Publicerad 2010-05-29 05:50:52 i Allmänt,

Det är sista natten i dormsen, sista natten i mitt andra hem. Jag kan inte fatta vad som händer när jag tittar på mina fullproppade väskor, och sedan vänder blicken mot de tomma garderoberna! Jag ska verkligen hem igen!
Jag lyckades stänga mina väskor idag trots allt, och jag hoppas att det inte är allt för mycket övervikt...

Idag va det sista middagen med Lina innan vi åker hem, spicy thai stodpå menyn. Alltid jobbigt med hej då, men jag vet att jag kommer träffa denna underbara människa igen!

Efter middan var det dags att se Sex and The City 2, rolig och underbara kläder som alltid!! Snygga män fanns också med SÅKLART!

Nu blir det till att mysa i soffan så länge det går, och bara njuta av sista natten i 1229!



Sista natten med de galna roomisarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela