Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

"Onsdags dimman"

Publicerad 2010-05-06 06:53:11 i Allmänt,

Galet trött var jag idag, vandrade runt som en zombie i skolan. Lyckades dock skaffa mig boende i Canada när jag känner för att åka dit, rundtur ska jag få också, toppen! Ibland är det bra med kontakter, vilket jag har lite runt om i världen nu.

Efter matten idag fick jag och 2 till pris av läraren för våra fantastiska prestationer i klassen, hahaha! Sånt händer nog bara här tror jag, men det är alltid kul med pris såklart, så klaga det gör jag inte.

Imorgon är sista dagen på denna skolvecka, därefter följer sista veckan. Konstigt att det verkligen är över snart, har lite svårt att förstå det faktist.

Att tiden springer iväg så snabbt skrämmer mig verkligen, hur ska man hinna med allt här i livet?

Godnatt peeps, ha en bra dag imorgon (läs idag)!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela