Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

GOLFING!

Publicerad 2010-05-01 21:33:42 i Allmänt,

Idag har jag kört på impulsbeslut, jag skulle åkt till ett vattenland för att fira en av tjejerna i lagets födelsedag. Det sket sig eftersom solen inte var framme och att priset var allldeles för högt för en dag i vatten. Istället fick nästa beslut bli taget mitt i frullen (kl 12, caf öppnar inte tidigare), golf med golfarna och några andra nybörjare :) En lång funderare men sen slog det mig att man lever bara en gång, och vad ska jag göra innne i mitt rum? Så i tisha, shorts och fliflop, bar det iväg till ett golfställe i stus fullpackade bil!

Tydligen är jag bättre på vänster hållet, och denna gång var de också nöjda med mig. så kul när man kan göra någon glad, jag va lycklig så fort jag träffade bollen i princip.

Vi avslutade med en putt tävling, jag och stacy bildade lag, men scottie och Stu var helt enkelt bättre. Nu är jag tillbaka mitt lilla rum och borde väll plugga, men jag gör hellre allt annat än pluggar just nu!

Bara 2 veckor kvar sen är jag klar med skolan, och 29 dagar kvar i mitt andra hem i livet!

Tjolahopp gott folk!


Detta va förra gången, denna gång kom swingen från andra hållet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela