Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Fnitterdagen

Publicerad 2010-05-05 01:32:24 i Allmänt,

Jag blev klar med min inlämning trots allt! kl stod på 3.37 när jag stängde datorn, nöjd över att ännu ett arbet var avklarat.

Dagen har därför varit fruktansvärt rolig! Tog en morgon promenad kl 8 i den heta värmen, därefter var det frulle och klass.

Riktigt fin dag och eftersom min hjärna inte riktigt var utvilad och med i matchen så hade jag ett flertal skrattanfall, helt underbart, jag älskar verkligen att skratta!

Plugg i skuggan blev det också, följt av en powernap på 30 minuter. Träning idag blev mest för käken, men jag och Lisa spelade också tennis i 20 minuter, det ni!! haha

Nu blir det kväll framför tv:n och en tidig kväll till sängs!

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela