Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

En FANTASTISKT bra dag!

Publicerad 2010-05-15 04:47:41 i Allmänt,

När det nalkas finals då lägger sig björnligan från 1229 vid poolen och steker lite. Jag har haft skratt attacker hela dagenoch vet inte riktigt hur finalsen kommer sluta. Men det löser sig som den vise mannen sa!

Nu blir det den fantastskt roliga filmen BEERFEST!! SE DEN!!

Natti natti! Wish me luck!

Björnligan, eller en trio 12 åringar?? HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela