Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Elina lämnar Ö-rådet

Publicerad 2010-05-22 03:04:19 i Allmänt,

En, efter en lämnar de West Palm Beach Florida. Idag var det Elinas tur att lämna. Det kändes lite som ö-rådet i robinson idag, snabb fika och snack om minnen från året, hur framtiden blir och hur tomt det kommer kännas! Allt slutade i stress, så jag fick köra Elina till tri-railen :) JAG KÖRDE BIL IGEN!! whoot whoot!



kommer sakna denna pärla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela