Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Done and ready to leave!

Publicerad 2010-05-30 06:31:46 i Allmänt,

Myskväl med peepsen på portofino! Fint sätt att avsluta en hel dag med städande! Jag och Lisa körde också den mexicanska stilen när vi skulle lämna en madrass på portofino, flygandes på våran lilla hondas tak. Lisa höll i ratten med ena handen och andra handen ut genom fönstret för att hållai madrassen. Jag höll hårt i sladden som didi så fint hade dragit över madrassen, andra handen var ut genom fönstret precis som Lisas, för att ge madrassen lite extra stöd.

Nu sitter vi här, nöjda och glada, väntandes på att få åka flyg hem igen! Lite skärrade över att lämna vårat hem, vänner och värmen, men det kommer nog rättas till i slutändan.

Imorgon är det morsdag, och jag missar den precis! Grattis min mor på morsdag! Jag hoppas att systrarna mi fixar något mysigt för dig på din dag! I LOVE YOU!!

Alla andra mödrar där ute, njut även ni av eran egna dag, fira med de som ni älskar mest!

Vi ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela