Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

A little bit closer everyday

Publicerad 2010-05-12 03:14:41 i Allmänt,

Sitter i soffan alldeles sleten och trott med Lisas data i knat som inte har de svenska bokstaver som jag behover. Men ni far lasa sa gott det gar. Satt uppe till 3.30 i natt for att fa fardigt mitt final i psychologi, lika dalig planering och vilja som vanligt att gora skolarbeten. Efter att pa kvallen fatt ett utbrott pa min sega dator, sa bestamde jag mig for att kolla pa en film som far en pa battre humor. Vilket filmen Beerfest lyckades elegant med! FANTASTISKT ROLIG FILM! skrattade sa jag fick ont i magen och sa tararna rann pa kinderna. En av de roligaste filmer jag har sett kan jag lova, perfekt for mitt satt att tanka!

Bara 4 skoldagar kvar nu och jag borjar fa lite angest for att lamna detta stalle med alla goa manniksor!

Annars sa har jag varit pa bankett for alla atleter pa skolan, darefter tog jag och mina roomisar en roadtrip till Miami for att fira Didis van som precis graduatat. Mycket trevligt var det, och gott vin hade de med sa det hela slutade med party i bilen hem och utgang till roof top.. Alskar att det ar sa enkelt att ta sig ut har!!

Na val, jag ska forsoka uppdatera sa gott det gar, men som ni forstar sa har jag en del saker att gora innan jag sager tack och hej leverpastej till skolan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela