Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Helgens bravader

Publicerad 2010-03-29 00:02:39 i Allmänt,

Imorgon är det dags för mamma, pappa och Sara att landa I West Palm Beach. De kommer få leva livet i värme och sol i 2 veckor och bara ha det härligt samtidigt som de får träffa mig såklart, (vilket inte är fy skam).  De 2 veckorna kommer säkerligen skena iväg, precis som de 2 veckorna när mina andra besökare var här, men det spelar ingen roll för det kommer bli 2 fantastiskt fina veckor :).

Igår va det en hel pluggdag, tror ni jag fick något gjort? Om  ni inte kan svara på det så kan jag säga er, att NEJ det fick jag inte. Som vanligt finner jag allt annat mycket mer intressant och kan sitta i tomme i flera minuter innan jag fattar vad det va jag egentligen skulle göra. Tur är att jag blev klar med en uppgift ändå. Nu är det bara 3 ½ kvar, men varför stressa?

Utgång blev det igår kväll också, efter en osäker start på partajandet bestämde jag mig för att ändå hänga på downtown. I taxin blev det bråk med chauffören för att yellowcab tydligen är dumma i huvudet, det fick denna mörke herre också höra, och tip det fick han ingen. Kvällen fylldes med snack om bröderna fluff och bananer i pyjamas, med min lilla vän Lina från Jönköping och nykomlingen Maria som är på besök. Fullt ös på dansgolvet gjorde att jag idag är ligger i sängen döv, med desperat försök att plugga.

Men hej, No stress!


Godnatt Sweden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela