Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Hej!

Publicerad 2010-03-24 16:25:11 i Allmänt,

Har inte skrivit här på ett tag inte. Mitt schema har  varit fulspäckat av roliga saker, kryssning, Kickan och Mickan som va på besök (2 vekor med sol, Universal, Disneyworld och Seaworld, men framförallt BIO, haha), nu ägnas all min tid åt att plugga så jag kan slappa i 2 veckor till sen när mamma, pappa och lillis kommer J

Det har verkligen varit ett par toppen veckor här i West Palm, känns nästan som om man vill stanna längre än maj.. tiden går så himla fort nu, jag hinner knappt med känns det som, snart är det bara 5 veckor kvar tills jag hemma igen. Vad hände? kändes för bara ett par veckor sen att dagarna aldrig skulle ta slut.

Underbart väder har vi äntligen fått också, kan det bli bättre? (ja om inte jag behövt plugga då såklart :P). Träningarna är igång och igår va verkligen toppen kul, en hel träning med bara spel. Precis vad jag gillar! Glida runt lite ha skoj och lira för att det är kul! Underbart!!

Ihelgen hade vi 90’s fest i dormsen, lite folk men en fantastisk skön stämmning. Spice Girls gästade tillsammansmed halva roxette och några andra 90-tals people :) 90-talet har allt för många bra minnen, och musiken va en klass för sig :)

Ska slänga in en och annan bild också om min data vill vara med och leka lite :)

Ha det bra alla! Ska försöka uppdatera er bättre den närmsta tiden!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela