Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Fulla muggar

Publicerad 2010-03-10 16:26:35 i Allmänt,

Sitter i mitt lilla krypin och lyssnar rosa-tvättade-Ipod, riktigt nostalgiskt. Många låtar jag inte hört på länge, och som drar en tillbaka till gymnasietiden :)

Igår va Mickan Kickan och jag på bio igen, Dear John denna gång. Det är allt lite mysigt med sådana filmer, även fast man alltid lyckas bli lite arg på själva storyn, men det är väll det som är meningen antar jag. Idag är det skola hela dagen som gäller, eller ja inte nu då men snart är det dags igen och då håller det på till 4 sen är det lite skoj träning som väntar. Kickan och Mickan ligger nog vid Beachen för idag är det fint väder, annars kan man säkert finna de i något shopping center för det har de fastnat för må ni tro :P

Imon är sista dagen på denna skolvecka, de sista dagarna på veckan kommer spenderas i Orlando och seaworld, Disneyland och på Universal, skoj skoj!!

Förresten, vilket skandal samhälle Dalsjöfors har blivit, vad händer när egentligen när man lämnar sin hem by? Jo barn blir fulla i skolan och är inte rädda för att visa det heller, knäppt!

Vi hörs gott folk!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela