Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Skepp och hoj

Publicerad 2010-06-13 18:29:02 i Allmänt,

Har inte skrivit här på ett tag men det har inte hänt allt för mycket det senaste. Mitt schema är fyllt med träning och vila :) låter inte så dumt när man slipper jobba, men just nu hade jag velat ha lite pengar!!

Kikade idag på mitt lag dalsjöfors som fightas om första platsen. Öster var tuffa och starka, domaren var bortblåst verkade det som, och det slutade med förlust 0-3. Tyckte att dalsjöfors kämpade hela matchen igenom, men ibland så blir det inte riktigt som man vill! Det är bara att blicka framåt och se vinst i  nästa match! 

VM är igång och jag älskar det!!
Fotboll fotboll och mera fotboll!
Passar ju bra nu när vädret är som det är också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela