Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Tack storstadspojken!

Publicerad 2010-01-27 04:18:11 i Allmänt,

Jag har inte skrattat så jag gråtit på ett tag, men idag kl. 10.15 pm, så kom det, som en skur vällde tårarna ner!!

Kanske har ni inte lika roligt åt denna bild, men den gjorde definitift min dag, vecka!! Tack storstadspojken för du hade denna underbart roliga bild på din blogg!


Underbar bild!! Roliaste på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela