Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Sol och fotboll, enfin kombi!

Publicerad 2010-01-28 23:33:20 i Allmänt,

Okej, solen har återvänt och jag är tillbaka i stadiet sola-ansiktet-och-armar stadiet. Vill inte lägga mig vid poolen då det fortfarande är kallt i vinden. Körde därför lite egen fotbollsträning och vips så har jag nu bränt axlar och ansiktet har fått en något röd nyans.

Fotboll gjorde mig verkligen glad, helt otroligt attjag klarat mig utan det så pass länge som jag gjort. Önskar förståss att allt va som förut, när ingenting gjorde ont och man kunde göra allt med fin fin känsla och kontroll på allt. Istället hamnade bollar i vattnet, eller utspritt någon annanstans på planen förutom mål...

Men jag älskade känslan av att bara få vara där ute igen och leka runt lite, bara jag och bollen :) Kan låta lite nördigt, men det är allt jag någonsin vetat något om och jag älskar det verkligen! Önskar inget annat än att mina fötter ska bli smidiga och smärtfria igen!

Idag så blirdet shopping, shopping shopping! Det är nämligen så att glitte och glamor står på helgens partylista, det kommer bli toppen!

 
I WANT TO PLAY AGAIN!!

Over and out!

Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2010-01-29 08:56:54

Kul att du fick lira lite boll ändå. Det är bara att kämpa på och förhoppningsvis så kommer fötterna bli smidiga igen snart och den den rätta känslan att komma tillbaka ;) Hoppas på en modevisning, av vad du inhandlat, på skype i helgen :)

Kram

Postat av: soffe

Publicerad 2010-02-01 13:58:18

kul att få lira igen då :D kul å höra att d e på väg tillbaka så snart får man höra om alla snygga mål igen haha kram på dejj gumman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela