Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Otränad till tränad?

Publicerad 2010-01-19 17:12:33 i Allmänt,

Mitt argumetativa papper på 6 sidor har jag nu fått tillbaka, och vad ska jag säga? För att ha varit förvirrad, arg och trött så va resultatet inte såååå dåligt. Men jag har ju en del att ändra, tur att jag bara har 2 lektioner imorgon, då har jag ju lite tid!

Imorgon blir det möte med tränarna, dags att börja styrketräna snart :)

ska det bli beach 2010??

Hoppas så, 5 veckor till kryssning och hade ju varit gött med en tränad kropp :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela