Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Mid-terms all over again!

Publicerad 2010-01-13 04:39:17 i Allmänt,

Mid-term veckan äri full gång och jag har grova problem. Hela huvudet är fyllt av tankar, men inte tankar som jag behöver till att skriva uppsatser eller plugga till prov. Nej, nej...
2010 har verkligen inte haft en bra början för min del, kanske har jag fel inställning eller så är det bara en dålig början som ska resultera i ett bra slut :)

Igår hade jag årets otur, spillde ut mitt te över mig själv i caf. tur va att det för tillfället va relativt tomt där just då. Min uppsats blev en katastrof och jag va bara allmänt arg. Sånna dagar kommer emellanåt, och att det skulle ta 20 år för mig att få veta att jag inte kan flyta runt på en räkmacka hela livet, trodde jag aldrig.

Imorgon börjar det och de närsmta dagarna komer minst sagt bli stressiga :P Men stress har jag inga problem med, jag kommer få allt klart i tid, så är det bara.

Kul också att familjemedlemmar kommer komma ner och göra mig sällskap i 4 veckor :) wiiie!! Tiden kommer då rinna iväg :)

Ne nu ska jag tillbaka till det otroligt underhållande pluggandet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela