Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Krysssning!

Publicerad 2010-01-18 17:05:44 i Allmänt,

Jisses! Jag har ju glömt att berätta att jag på springbreak ska åka lyxkryssning! :D kan ni tänka er? Jag Linda Westberg ska faktiskt åka på en stooor båt, med tennisplan, pool, gratis mat, dansgolv och sol golv.  Inte illa! 4 nätter är jag och mina 8 kompanjoner borta. Resan går från Miami, sedan ner till spetsen av florida; Key West, därefter bär det av till Mexico!! :D jag är såå glad så glad! Tihi, ville bara säga det!

 Äntligen händer det grejer :P


Såå nu förstår ni hur glad jag är!! :P

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-01-19 21:23:29

Inte illa, lyxkryssning. Du lever riktigt lyxliv nu förstår jag. Mexico låter ju intressant, har du en del att berätta och bilder att visa när vi kommer då? Kram

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-01-19 21:23:48

Inte illa, lyxkryssning. Du lever riktigt lyxliv nu förstår jag. Mexico låter ju intressant, har du en del att berätta och bilder att visa när vi kommer då? Kram

Postat av: Linda

Publicerad 2010-01-20 20:23:38

Ja riktigt lyxigt, det ska bli såå roligt, häftigt, skönt! Allt:) Jag hoppas jag kommer a lite a berätta och massa foto ska tas :) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela