Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

JB lockade allt

Publicerad 2010-01-08 17:29:40 i Allmänt,

Jaha, då sitter man här igen. Idag blir det till att kolla tv serier eftersom min uppsats ska handls om jut det, tv serier. Jag vet inte om jag gillar denna uppgift eller inte, känns bara lite väl krångligt :P

Igår blev det JB, beslutet kom ca 10.30 och då va det bara tilll att skynda på så man hann få några gratis drinkar. Mycket trevlig kväll! Träffade de flesta som jag ännu inte sett sen jag kom i måndags, och nästan allt verkar va i sin ordning. Dock finns det ju alltid saker som chockar och får ens haka att falla ner till marken och nästan frenetiskt kämpa för att gräva sig under jorden. Endel vet då inte var gränsen går... Men jag vänder mig om och skrattar för mig själv, för det är ju inte jag som kommer ha det jobbigt :)


Glöm inte borsta tänderna innan ni ska sova :)

Åter till dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela