Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Grattis Morfar!

Publicerad 2010-01-25 05:49:25 i Allmänt,

Idag går alla mina tankar till min bästaste och goaste Morfar, som idag fyller år!! :D GRATTIS GRATTIS!! Frågan är ju om du har lärt dig koka spagetti än?? (Haha) Hoppas du hade en riktigt bra dag och att alla va extra snälla på din stora dag! Önskar jag kunde varit där, men nästa år är jag på plats igen :) Kram på dig!

Ligger för tillfället i min mycket breda säng och grubblar samtidigt som musiken kvittrar i öronen. Jodå, idag va jag allt på matstället Panera och laddade ner lite musik, Obs, kanske man inte ska skriva här! Men men, jag är nöjd hur som helst och musik är ju trots allt livet, så jag tar lite fängelse, bara jag kan ha kul på vägen dit :) Mitt i allt nedladdande så pluggade jag så klart. På tisdag har jag nämligen mitt andra Microekonomi prov och det är bäst att plugga så jag fattar allt det där med ekonomi hit och dit, för tydligen är det viktigt här i världen.

Kul va förra lektionen när jag var en riktigt topp-elev, jag visste allt vad han pratade om. Han pratade om A Beautiful Mind som jag såg typ dagen innan, det kallar jag ambitiöst av mig, att se filmer som läraren ska prata om. Tydligen vajag den enda för ingen verkade fatta vad han snackade om. Sedan gled han in på ämnet och den dyra kaffe böna som kostar ca. 20 000 dollar att köpa (för typ ett litet paket med kaffe), endast för riktigt rika helt enkelt. Men det är inte det intressanta, det ärnämligen så att ett litet djur med en viss förmåga att hitta de finaste bönorna äter upp de, och när de sedan kommer ut från detta djur så tar man de och maker ner de till kaffe. Som de FINA folket dricker, ibland är jag glad att jag är en fattig student :P

Nu är det snart dax att sova, imon börjar en ny vecka, alltid lika spännande och se vad den har att erbjuda!


En blomma till morfar :) Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela