Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Freee

Publicerad 2010-01-16 00:54:10 i Allmänt,

Ännu en dag har passerat här i West Palm Beach. Midterms är över och man kan äntligen slappna av. Därför firade vi detta i samma veva som Em’s födelsedag, på JB såklart. En riktigt rolig kväll med lekar, samtalanden och självklart dans :)

Idag har jag varit på mitt lilla rehab och kollat in Kickans och Mickans hotell som de ska bo i under sina 2 veckor här :) Wiie! Tänkte gått till Best Western också där föräldrarna och lillis ska bo under sina veckor, men jag hoppade det, kändes så tråkigt att korsa vägar och grejer. Är ju inte som hemma där man bara kan gå, nej nej! Här får man vänta i typ 10 min inann det blir ens tur att ta sig över till andra sidan.

För tillfället sitter i soffan och kollar på Pretty Woman som har 20 års jubileum, vilken klassiker det är, och så bra!

Värmen har börjat komma tillbaka, trodde jag, efter att ha legat på soffan en stund så vände allt. Himlen blev grå och kall, vatten sprutade ner från de stora äckliga regnmolnen. Usch! Men imorgon hoppas vi på att komma upp i 25 grader :)

Senare i kväll så blir det bio, vet inte riktigt vilken, eftersom det finns en del att välja på för tillfället.


Inget mer av detta!

Blir det vi tåsom umgås ett tag fram över??? Tack Malin!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela