Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

SRING BREAK!!!

Publicerad 2010-02-23 22:52:02 i Allmänt,

Jag är så himla glad nu!! Finals är över och jag kan njuta av mina underbara dagar i frihet!! Jippi! Det ska bli så himla skönt nu, fina veckor ligger och väntar framöver med resande, besökare och de sista veckorna i skolbänken :) Detta ska såklart firas, Elina och jag har redan forat med en öl för att komma i stämning. Ikväll är det basket och sedanblir det nog utgång tror jag, wiiieho! Jag hoppas på strålande väder och besök till beachen :)

Igår va det glass kväll på campus och samtidigt öppnade jag 1229 lilla backfack, vad fann jag? Ett härligt kort hemifrån, frpn mormor och morfar!! Gisela och Martin också, det är alltid lika roligt när jag hittar ett brev i boxen :) Tack tack!


Jag och Elina tjuvstartar

Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela