Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Homecoming Week

Publicerad 2010-02-12 17:29:17 i Allmänt,

Kära läsare, Denna vecka har handlat om skriva skriva skriva överallt förutom här. Det börjar dra ihop sig till finals nu, så nästa vecka är sista veckan med lektioner. Men trots endel plugg så har det ju självklart hänt en del saker.

Veckan heter Homecoming, vad man menar med det vet jag faktiskt inte. Hur som helst, min t-shirt hylla har dubblerats, jag har lärt mig kasta tallrikar, kollat på dating game, käkat tårta, burit självlysande glasögon och förälskat mig i serien Robin Hood!

Vi börjar med tallriken, ja det vainte meningen att den skulle falla ner i golvet, men ändå slank den ur när Sara viftade till med armarna. I slowmotion ser jag hur tallriken flyger i luften och gör 360  om och om igen, till slut ligger den där på golvet i tusen bitar, mina kinder och Saras är antagligen knallröda men ingen ser för vi gömmer ansiktena i händerna, vi skrattar glatt och tar sedan en plast tallrik istället och kilar där ifrån.

Nearly naked mile var igår, jag va inte med eftersom det va svinkallt, istället va jag åskådaren som gick runt i glammig rosa självlysande glajjor. Borde varit med för jag hade förmodligen kommit 2:a eller åtminstone 3:a eftersom alla tjejer gav upp.

Nu Robin Hood, jisses kolllade 4 avsnitt i går kväll/natt, varför har jag inte kollat denna serien förut? Den passar mig som handen i handsken, rolig blandat med allvarligt och en snygg kille. Tummen upp för Robin Hood helt enkelt!

Fredag bjussar på tvättning pluggning, och käk på indisk resturang, YUMMY!

Rädd för tvätten...

För det va ingen liten hög :) Man har ju samlat på sig...


Idag har förresten Valentines day premiär, ska dock inte dit, men ses det ska den göra någon gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela