Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Beautiful day

Publicerad 2010-02-04 01:37:54 i Allmänt,

Då va ännu en dag över, och hur gick tankarna denna onsdag? Ungefär så här:
Okej, idag är det tärning och jag kommer träffa coacherna igen, hur länge ska jag dra ut på det? Jag borde nog säga att jag ska bege mig hemåt efter sista terminen så snart som möjligt. Eller? Vad ska jag säga, hur kommer de reagera? Många kommer nog åka här ifrån, hur ska laget se ut nästa år, kommer de få ihop folk? Jag väntar nog en dag till tror jag.

 Efter styrkan idag så känner jag mig ännu mer som en biff; min överkropp börjar kännas som hulkens biffiga överarmar, hur ska detta sluta? Hur som helst så va vädret underbart idag så jag bestämde mig för att ta mig en powerwalk för att få lite extra förbränning på kroppen. Hur gött som helst, kändes som om jag kunde gå i evigheter, vilken känsla! Musiken i öronen, solen i ansiktet och ett leende på läpparna. Ja, jag måste sett rolig ut när jag gick där på trottoaren i min egna lilla värld.

 Om ni vill veta hur basketmatchen gick så kan jag säga att de vann ganska stort, och roligt va det att få höra lite skvaller, samtidigt som jag kunde hitta på lite historier :P


Detta va då, tänk er armar som Hulken...

 today! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela