Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Vilken Lördag!

Publicerad 2010-04-25 22:57:15 i Allmänt,

Igår var det partaj igen, lite vin och roof top blev det. Jag hamnade mitt i en fight, en liten spark på mitt ben och alkohol på ryggen var ganska skönt för att kyla ner mig lite, efter dagens bränna...eller inte!! Men hur som helst, jag va i smeten så att säga. :)

Annars bestod lördagen av sol och hör och häpna, jag spelade GOLF för första gången i mitt liv! Det va en shoot out så jag spelade inte på riktigt, men kul, det va det :D wieehoo!
Efter mina svingar med klubban så blev det pancakes på portofino, svenska med jordgubabr och glass. Sååå gott! Några blev över så jag och cezi startade ett litet pannkaks krig, helt underbart roligt :D, har nog aldrig riktigt haft matkrig innan, så jag checkade av 2 saker på samma dag! Inte illa :D

Söndagen har hittills bestått av frukost, ett djupt samtal med Andrew och Andrew mina mycket intellektuella grannar, alltid skönt när man nån gång då och då kan känna sig lite smart!

Annars blir det plugg tills mörkret faller, för då väntar filmen equilibrium i dvd:n :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela