Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Superglad!!

Publicerad 2010-04-22 03:01:35 i Allmänt,

Jag satte 100 % på matten idag, såå jävla gött!! Ett A närmare presidents list! Förhoppningsvis så kan man komma med på den, det hade varit lite kul faktiskt!

Förresten, blev lurad av nissen i himlen, men så lätt ger jag inte upp, man kan alltid vinna tillbaka en förlorad boll. Solen återvände och vem promenerade i solskenet med ett mega leende på läpparna? Det va Linda själv :)

Nu blir det chill i soffan och lite myys!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela