Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

GRATTIS SARA!!

Publicerad 2010-04-21 21:30:21 i Allmänt,

Management prov – Check

Matte prov – Check

Idag va helt enkel en ren test dag. Jag kämpar och sliter här i soliga WPB medan vissa andra sitter hemma och firar med kalas och tårta!

GRATTIS LILLEN som fyller Jag-får-sätta-mig-i-förarsätet-16-år!

Helt otroligt att du blivit så gammal! Snart blir du en tant som de andra två hönsen till systrar.

 Hoppas dagen var bra och att dina presenter uppfyllde din önskan, vilket jag definitivt inte tvivlar på! J Love you sis!

 


Fanns alldeles för många fina kort så jag la in 2...

En tanke: Ibladn tror jag Gud pratar med en, hade precis tänkt ta en promenad i solskenet, jag går in och byter om till shorts och linne så jag ska kunna jobba på brännan samtidigt. Vad har då hänt ute?? SPÖ-REGN är vad som har hänt!! Vad vill han säga egentligen? Att jag borde springa i gymmet istället? Jisses!

Kommentarer

Postat av: Lillen

Publicerad 2010-04-21 21:44:40

HAHAHA :D TACK så jätte mycket :D JA jag fick allt mycket bättre än vad jag kunnat hoppats på :D hörde att det var någon som hade blivit lite tjurig över en av presenterna :P haha verkligen de vackratste bilderna, gillar den med flugsmecken haha min nya karriär modell :P love you <3

massor med kramar

Postat av: Syrran

Publicerad 2010-04-22 15:11:23

Gud vilka underbara bilder :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela