Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Det va de veckorna!

Publicerad 2010-04-11 17:53:22 i Allmänt,

Nu har familjen lämnat West Palm Beach, eller ja om 30 min :) Mycket har hunnits med och det har varit 2 kanon bra veckor med de här! En weekend i Orlando med mycket vatten, 3D och shopping. Filmen Last Song hann vi också smita in i schemat, riktigt bra BTW!

Mina mid-terms är också över och nu börjar det verkligen närma sig slutet, tiden har verkligen gått fort nu det sista. Om bara 5 veckor så är det finals, sen är det 2 sol-veckor förhoppningsvis :)

I torsdags fyllde min kära kusin Soffe 22 år, grattis till dig. Hoppas dagen var toppen! Idag fyller istället hennes syrra Jenny 27 år! Stort grattis!! Hoppas du får en kanon dag du med, den är väll snart slut dock men ändå! HURRA HURRA HURRA, för det är din födelsedag! Kramar till er båda!

Nu är det back in business igen, livet på campus fortsätter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela