Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Party Party!

Publicerad 2009-09-14 00:44:21 i Allmänt,

Söndag, sitter i farfars-stolen som så många gånger förr, laddad med kaffe och allmänt nöjd med min insatts denna söndag.

Hunnit med idag:

Sova, bada TVÅ gånger, sola, gå i regn, äta, duscha, städa, läsa 4 sidor ur en enormt intressant skolbok... NOT, äta, sitta och relaxa till sagan om ringen.

Ni förstår kanske själva att det varit en slapp dag på hög nivå. Men vad kan man begära efter den kväll jag hade igår!! Just det lagfes stod på schemat och vi gjorde oss så fina och var redo för en helkväll med laget. Kanske inte den bästa förfesten jag varit på men godkänd. Tårta blev det eftersom systrarna Hassals bror fyllde 23, grattis grattis! Vi drog sedan vidare till Doctor feelgood, och där kan man ju inte må annat än bra! haha... Jag, Lisa och Lina tappade bort alla andra och gick hand i hand runt på dansgolven för att hitta en lagmedlem. Till slut fann vi allesammans och då va vi så trötta så vi ringde hem :) haha, men i det stora hela va det en riktigt rolig kväll :) haha..

De tre musketörerna som vilsna letade efter de andra..

Lagfoto!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela