Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Vinst, belöning blir... utgång!!

Publicerad 2009-09-13 02:07:41 i Allmänt,

Igår var det match i Miami mot Barry en seger som satt som en smäck på fredagkvällen! 3-1 slutade matchen som handlade mycket om närkampsspel och spring. Resan till matchen var fruktansvärd, vägarn är inte de bästa jag trodde jag skulle fastna med huvuet i taket några gånger. På vägen lyckades också en bit av takt lämna oss, helt galet! Väl i Miami blev man något besviken när man inte såg de flashiga husen, en liten skola i ett tråkigt område.

Skönt med vinst i en så shitiggt område och även att coach var nöjd och glad.. Träning blev det dock iaf, men en rolig sådan spel och stretch kl 9. Söndag blir ledig istället.

Shopping är avklarad inför kvällen som ommer spnderas i en i lagets lägenhet. Första lagfesen ska bli rolig och jag ser fram emot den :P Nu ska det dansas och sjungas hela natten lång!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela