Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Alabama, Alabama

Publicerad 2009-09-07 17:23:33 i Allmänt,

Träning på fredags morgonen, sen bar det iväg till Alabama Mobile för att spela 2 matcher. Resan tog ungefär 10 timmar i en buss som hade ungefär 54 platser till oss 50 spelare och tränare som var med. Trångt och gnälligt va det till en början, lite sömn och flera filmer senare var vi framme. Incheckning på rummet som denna weekend bestod av Lisa, Didi, Katya och Linda :) Underbart!

Lördagen startade med en lätt träning som följdes med lite sallad och kalkonsmörgås på panera bread. Vi spelade match och vann den med 2-0 underbart! Jag spelade i 45 min innan jag drabbades av den välkända lårkakan...Run it off, rn it off! Oh jag försökte, vilket inte hjälpte mig alls, trots förök att komma igång igen så slutade det med bänken och en stor ispåse på benet. 

Dinner blev idag på en mexikansk restuang med lite icken fajitas, som har börjat bli lte av en favorit faktiskt ;)

Även fast jag inte fick spela så mycket så hade jag det roligt, det va en bra resa till att lära känna alla lite mer och jag tror jag har hittat min plats i gänget, lite i bakgrunden men med öron som en elefant lite skrattandes :) eller asgarvandes :P haha..

Match 2 blev 4-0 wiiehoo! Go Seahawks! resan hem va inte mycket bättre än resan dit. Kändes inte så roligt att komma hem 7 på morgonen när man skulle på orientation 8.30, men hey allt går med lite kaffe och det fungerade  idag med. Mitt engelska test gick susen och jag hamnade nu i en bättre grupp, puh skööönt!

Nu blir det nog en powernap på nån timma :P haha,  GOOOOD SÖÖÖMN!  


Alabama, Lina och jag på mexicansk resturang

Kommentarer

Postat av: Horatio

Publicerad 2009-09-07 19:53:47

Seahawks will be champions, yes they will...



Postat av: Syrran

Publicerad 2009-09-08 11:09:26

Ajaja! En lårkaka nu igen :( du har verkligen otur med alla dina skador hela tiden...Hur gick de 45 min du spelade då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela