Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Just nu är det bara att njuta!

Publicerad 2009-09-23 04:56:13 i Allmänt,

Ida skulle bli tuffare än gårdagen, men så blev det inte. Tydligen tycker gud synd om mig eller så har jag bara tur för tillfället. Dagen bestod av 1 lektion kl 2-3.30, en lektion som jag tror alla människor skulle vilja ägna sin tisdag åt,nämligen engelska. Ja, det kanske inte låter så underhållande, men när jag säger att vi är 3 elever och en vimsigt skön lärare, som gillar att diskutera allt och inget. Idag kom han 7 minuter försent, bd om ursäk och sa att han blvit stoppad på vägen. FY, FY! Chitoff eller Kickoff som jag kallar hanhade blivit stannad av konstapeln, åkt på en räkning på $150, inte för fortkörning (även fas han erkäde att ha inte hållt hasigeheten) utan för att bältet inte satt där det skulle..

Ni hör ju jälva vilken gubbe det där är :D

Idag tog jag mina första jogg/gång språng på planen skönt attva ute igen och känna på het luften, även fast det inte känns lika skönt nu..

Plugg, Plugg och tvätt har kvällen bestått av...





Nu dags att sova så jag är utvilad till morgondagens matteprov :D wiiie!!

God natt

Kommentarer

Postat av: soffe

Publicerad 2009-09-24 10:14:35

skönt att du e tillbaka på plan nu iaf...:) å skönt att d inte va så allvarlit me foten även om d såg jävlit läskigt ut där ett tag....rolig min på bilden, men visar bara att du e dejj lik :P kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela