Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Soligt och plugg

Publicerad 2009-09-29 03:07:37 i Allmänt,

Idag hade jag veckans skönaste dag och det är lite tråkigt att den redan är över. Det är så det är och man får bara vänja sig vid att dagar kommer och går.

Som många andra dagar här så va det soligt och fint, men jag spenderade största delen inom hus då läxor ligger och gnagar mig i hälen. En engelska essay om pengar ska vara inne imorgon och jag hade missförstått som vanligt så nu sitter ja här och försöker röra ihop något härligt och smaskigt. :P

Nästa vecka kommer våra midterms igång så då kommer det bli ännu mer pluggande. Hoppas det inte blir allför svårt, jag vill ju inte börja med dåliga resultat!

Fick prata lite med Mormor idag med och det va roligt och trevligt att höra från henne. Nu vet jag att ni mår bra och är lika glada som vanligt :) Uppskattat nä ni hör av er hemifrån alltid lika kul, när man svarar och hör en svensk röst :)

Idag hjälpte jag Lisa också med en presntation som hon skulle hålla. Jag va den lilla sminkdockan som hon användeför att deonstrera "hur man lägger en snygg utgångs make-up". Det gick bra och Lisa är rktigt duktig på det där med pesentation och sminkande :P

Nej, nu ska jag borra ner mitt huvud i mina ord igen, så jag kan kolla på Gossip Girl som börjar inom kort..

kram kram

Kommentarer

Postat av: soffe

Publicerad 2009-09-29 10:00:48

härlit härlit me sol....:) här e som sagt höstvädret i full fart visserligen ofta solit men e endå kallare nu :( puss å kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela