Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Glada dagar!

Publicerad 2009-09-26 04:23:29 i Allmänt,

Hej övriga världen, hur står det till? Idag hade jag en lyckosam dag! 2 lektioner som var roliga faktiskt, en träning som gick över förväntan och en middag som gjort mig 10 kg tyngre.

Vad jag gillar med detta college liv är hmm, allt! Jag gillar att man går halva dagen, att man har läxor hela tiden, att man tränar och lever livet. Friheten och glädjen att få bo med härlig människor. Det är alltid liv och rörelse och det finns ständigt något att göra. Det är helt enkelt härligt och underhållande. Jag gillar att ha små pratstunder med familjen och vänner hemifrån och jag tror jag har lät mig att uppskatta er ännu mer än vad jag gjorde innan!! :) Härligt att se era små anleten (typ det enda ordet jag lärde mig på gymnasit så det är värt att använda :P) igen, det värmer. Sen är det kul att se hur bleka svenskar an vara :D hahahaha, oroa dig inte Malin du närmar dig solen med stormsteg ;P haha..

Jag har skaffat mig den skönaste, snällaste, goaste lilla vän man kan hitta och hon kallas MAMA! Hon är i min matteklass runt 40 och är typ alla elevers favvo, så vänlig och käck. Idag hjälpte "SmartaLinda" henne i matten och det va hon glad över :) kul med någon som uppskattar min smarthet... :D haha

Mama eller Almie som hon heter jobbar på en restrang där vi idag gick och åt en bamse middag! Mama bjöd på halva notan samt en bamse desert, jisses! Om jag är överfylld?? njae, JO!

Träningen idag gick fantastist bra, jessika the trainer sa att hon var förvånad att det gick såpass bra. Hon godkände mig för spel imorgon, då vi möter southeastern, vi hoppas på vinst och glada miner :D wiiie! jag blev så glad så glad! Jag får se hur jag gör dock foten smärtar en del fortfarande men hoppet lever om spel imorgon :D

Nu är det film time Mr. Brooks, så får vi se hur den är :D



Godnatt! love you all!

It ain't over til it's over ...

Kommentarer

Postat av: soffe

Publicerad 2009-09-26 10:06:53

hmm...rolit att du får spela igen :) men ja har en fundering :P va fan betyder atlet?? haha ja har inte den blekaste :P....inte konstit svenskar e bleka när d inte finns nån sol som tar :P eller som ja då som alltid e blek ;) puss på dejj gumman

Postat av: Syrran

Publicerad 2009-09-26 22:11:32

Låter som att du trivs kanonbra :) Så blev det något spel för din del eller?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela