Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Vilodagar!

Publicerad 2009-09-21 07:10:58 i Allmänt,

Igår kom vi hem från Savannah I Georgia eller S. Carolina :P haha, ingen kolla som vanligt! En 7 timmars resa som tog minst sagt kol på en, väldigt segt och förlusten gjorde inte saken trevligare direkt. Jag va inte med och spelade men jag tyckte att vi spelade bra och förtjänade en 3 poängare, william carey kan slänga sig i väggen för de ska inte vara rankade 6, de är bara ett pack med hönor som kacklar sig igenom matchen.. Hade det inte varit en förbannelse som ligger över laget så hade vi kunnat vinna lätt. Men så är inte fallet varje match faller det bort en spelare och för tillfället så har vi bara 4-5 spelare som är HELA!! Men det ska nog hinna lösa sig till på torsdag när conferensen börjar, coach har gett oss 2 dagar ledig så vi ska kunna komma tillbaka starkare än någonsin!

Nog om det, idag har vi haft toppenväder! Även fast jag inte stack ut huvudet förrän kvart i 12 på dygnet så är jag nöjd. Vi besökte nämligen BEACHEN idag vilket va fantastiskt! jag älskar det här stället när man kan sola och bada och bara njuta av livet! Jag har också hittat vart jag ska vända mig den dagen jag är graduated, och fri från skollivet.. Jag ska bli en golddigger och leta bland de heta yatcherna i närheten av beachen ;) toppen, mina mål är satta och alla kan va nöjda och glada!

Min fot är på bättringsvägen och jag hoppas kunna springa inom kort!! :D wiie! Vad hjälplösman känner sig när man inte kan springa eller göra något i normalt tempo. Vanligtvis har jag inte bråttom, så ni kan ju tänka er hur snabbt det inte går nu..

Resten av dagen har ägnats åt homework, eller a skulle ägnats åt homework... :)


In chock...

Dirty Dancing visades idag på tv som en hyllning till Patrick Swayze, R.I.P

Kommentarer

Postat av: soffe

Publicerad 2009-09-21 07:27:45

hmm snygga ni e när ni blir förvånade....tråkit me matchen men ni hinner nog repa er i laget tills på torsda å ge gärnet nu då :)här e d åsså fint väder men garanterat varmare hos er :( kram

Postat av: Syster Malin

Publicerad 2009-09-23 07:53:39

Det går ett bra program på TV nu som heter "Svenska hollywood fruar" och är riktigt roligt. Är det något sådant som du tänkt att bli? Pengar i överflöd med hemhjälp till ALLT och massören kommer hem och masserar dig i din egen trädgård?



Ha det bra! Kram

Postat av: Linda

Publicerad 2009-09-24 00:27:48

Ja du Malin jag tror att det är något sådant jag tänkt mig :P sen när jag är gift skiljer jag mig och vi delar på pengarna och båten och allt :D Isn't that smart?? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela