Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Det blir inte alltid som man tänkt sig

Publicerad 2009-09-02 04:21:21 i Allmänt,

Idag var planerna tidig träning, lite sol och bad och utgång på kvällen. Hur slutade dagen?

Sjukt jobbig träning,
En Illamående och hängig Linda,
Ösregn från kl 12, vilket betydde ingen strand eller bad.
Ingen utgång utan istället en tidig kväll i sängen.

Hoppas bara att jag ska må bättre imorgon så jag kan hitta på något roligt på den lediga dagen!

 Tack Lisa, för att du är så omtänksam och snäll!

Kul att prata lite med pappa i morse också, skicka gärna lite plommon om det blir över ;) haha..

Kommentarer

Postat av: Syster Malin

Publicerad 2009-09-02 18:27:34

Ajaj inte kul att må illa! Krya på dig så du kan njuta av ledigheten! Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela