Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Återhämtning!

Publicerad 2009-09-28 04:07:14 i Allmänt,

Idag har det varit en så kallad återhämtningsdag. En dag då jag bara suttit här i min farafarsstol och tittat in i den lilla skärmen, som jag antar är glad att se mig med. Huvudet värker en aning men det är inte hela världen om man blickar tillbaka på gårdagskvällen.

Cocktailparty var det som gällde och jag fick på mig en fin blåsa som va Lisas, allt var frid och fröjd. Starka drinkar delades ut och gelé shotsen var nog de som var populärast. Att nu mera kämpa för att få i sig alkoholen är något nytt för mig, men jag antar att det bränner några kalorier när man får kämpa för att få ut innehållet ur det lilla glaset. Det hela slutade i alla fall med utesället Feelgood, som blev gratis denna gång.. Härligt! Dans, dans och dans blev det så fötterna värkte, men hellre det än att känna sig fotlös. En liten dusch innan ögonen gav upp totalt gjorde susen för uppvaknandet denna söndag.

Även fast större delen av dagen varit seg och degig, så tog vi oss ändå ut på en liten joggingtur, imorgon börjar ju reality igen med skola och träning så då är det bäst att vara redo.


gelé shotsen, röda gröna och blåa fanns att välja på.

Jonina och jag höll sällskap under kvällen.

Bästa bilden någonsin, min bodyguard, så jävlas inte med mig!!

Me and Lisa :D

Vi avslutar med en härlig dansbild!

Nu lämnar vi helgen och reser ut i en ny vecka, God morgon till er, God natt för mig..

kram, kram

Kommentarer

Postat av: soffe

Publicerad 2009-09-28 10:09:31

härlig bodyguard :P bäst å va vän me dejj haha....va han så jävla lång?? :O du va super fin den kvällen :) å kul hade ni me...blir ju inte bättre avslutning på veckan me ett lyckat party :D kramar

Postat av: Iddyyyy

Publicerad 2009-09-28 13:37:17

haha. ääälskar gelén, haha, "man fick suga i sig den" hahahah , gryyym lindy

Postat av: Linda

Publicerad 2009-09-28 15:51:07

tro det eller ej men han är så lång, håll dig borta från gelén iddy!! :)

Postat av: iddyyy

Publicerad 2009-09-28 22:16:51

nej men jag ska ju fa en nar jag fyller 15 Z)men haller mig borta tills du kommer och ger mig en haha

Postat av: soffe

Publicerad 2009-09-29 10:02:15

haha fan tänk vilken jävla dvärg ja å kristina som e kortast skulle va i jämförelse me honom då haha :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela