Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Weekend med matcher & plugg!

Publicerad 2009-10-31 03:59:31 i Allmänt,

Idag spelades en match mot St. Thomas en grymt fräsch anläggning, basketplanen såg ut precis som på tv, skinande och glänsande i varenda liten vrå, coolt får jag säga. Va lite sugen på att byta sport där ett tag faktiskt.  Förlust blev det med 1-0 vilket va lite av en besvikelse för alla i laget. Men motgångar sägs ju göra en starkare och styrka är något vi behöver nu inför sista matchen som ska spelas mot Scad, de ska bli krossade och vi ska bli vinnare av conferens punkt slut!

Igår va det hoops mania på skolan riktigt nicefaktiskt, alla sportlag på skolan fick dansa i 2 minuter o’boy vad roliga en del va, haha, kul när folk bjuder på sig själva och glädjer andra.

För övrigt så MÅSTE jag inhandla lite kläder, man kan inte jobba på samma sätt här som hemma direkt då man faktiskt har grannar vart man än vänder sig, så mina byxor med megahål i benet får nog ta och bytas ut snart för andras trevnad :)


Vad sägs om att skippa bokhyllan och bygga ett litet träd av böcker? gäller ju att man inte vill läsa böckerna :P

Kram kram

Kommentarer

Postat av: tänkaren

Publicerad 2009-10-31 16:38:31

Jag trodde att det var en kanin först men såg sedan löven.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela