Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Time passes by so fast!

Publicerad 2009-10-16 02:10:26 i Allmänt,

Hej allesammans!

Denna dag har inte varit aktiv alls flr min del. En lektion sen va det chill resten. Tiden rinner iväg så fort, hinner knappt ta in allt som händer. Tänk att det bara är 3 veckor kvar tills jag har finals i mina 7 ämnen, heeelt galet!

Imorgon bär det av till Scad för att spela mot rivalerna, 7 timmar i en minibuss; kan man ha det bättre? Ja, säger jag då, man skulle kunna få åka 8 timmar i minis bussis J skämto sido, det kommer bli drygt om jag inte lycksa sova hela resan. (Ej troligt!)

Mobilen kommer va på om ni vill underhålla mig i en timma eller två eller kanske mer, det gör mig bara glad, annars är det datorn och Ipoden som får göra resan till en tid i paradiset.

Tränade lite idag, inte smärtfritt men det gick höll bra trots allt. Hoppas att jag kan fortsätta träna på detta vis nu ett tag och bygga upp kroppen och bli fit igen. Det va skönt att få va tillbaka ute i värmen igen och springa tills jag kunde bada i min egen svett. Äckligt kan ni tycka, men det är helt underbart säger jag.

Mickis jag hoppas du hade en fantastisk födelsedag!

Och familjen glömde säga till er att jag fick paketet, tack tack tack, det va behövligt, och jag ÄLSKAR carpe diem; kul att niskickade så många J Jag var så glad när jag såg det lilla gröna paketet ligga i lådan att jag nästan dök ner för att plocka upp det.

Hoppas ni har det bra, trots kylan i Sweden, om inte så får ni tänka på att det bara är sju månader kvar tills värmen kommer tillbaka till er :P haha..

 

Kram kram

Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2009-10-16 08:54:03

Linda! Det snöar här nu :o

Vi kanske hörs under din bussresa iaf via datorn om du har datorn igång :)

Postat av: soffe

Publicerad 2009-10-16 09:46:38

haha ja i trollhättan har vi inte fått snö än iaf men d kommer väl inom snar framtid å längtar tills värmen e tillbaka....tyvärr kan ja inte underhålla dejj då ja jobbar hehe men hoppas matchen går bra puss å kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela